Google реклама берувчиларнинг фойдаланувчилар маълумотларига киришини чеклайди
Google Play’даги иловаларнинг 90 фоизидан ортиғи бепул.

Google компанияси ўзининг Android операцион тизимининг дастурий таъминотига фойдаланувчиларни кузатиш имкониятини чеклайдиган ўзгартиришлар киритишга қарор қилди. Бу ҳақда компания вице-президенти Энтони Чавес маълум қилди.
Чавеснинг таъкидлашича, бу кўп йиллик ташаббус бўлиб, унинг ёрдамида компания бепул контент ва хизматлардан фойдаланиш имкониятини чеклаб қўймасдан фойдаланувчилар маълумотларининг махфийлигини яхшиламоқчи.
У Google Play’даги иловаларнинг 90 фоизидан ортиғи бепул ва бу асосан реклама ҳисобига эканини эслатиб ўтган.
«Фойдаланувчилар, ишлаб чиқувчилар ва бизнесларга фойда келтирадиган соғлом илова экотизимини таъминлаш учун саноат фойдаланувчиларнинг махфийлигини ошириш билан бирга рақамли рекламани ривожлантиришда давом этиши керак», — дейди Google вице-президенти.
Google компаниясининг ушбу қарори фойдаланувчи маълумотларини ва идентификаторларни учинчи шахсларга ўтказишни чеклаши кутилмоқда.
The Wall Street Journal’нинг тушунтиришича, компаниялар ушбу идентификаторлардан реклама мақсадида интернетдаги фойдаланувчи хатти-ҳаракатларини кузатиш учун фойдаланиши мумкин.
Аввалроқ Швециянинг PriceRunner компанияси Google’дан 2,1 миллиард евро талаб қилгани хабар қилинганди.






